Kurumsal İçerik Üretimi & İçerik Pazarlama Blogu
Özel gün içerikleri yıl içerisindeki çeşitli özel günlere atıfta bulunacak şekilde hazırlanan içeriklerdir. Bu tür içerikler özel günlerde indirimli olarak sunulan ya da markalar tarafından öne çıkartılmak istenen ürünlerin tanıtımının yapılabilmesi için web sitelerinde sıklıkla… Devamını oku
Belirli bir hedef kitleye mail yoluyla ya da farklı sistemler aracılığıyla bilgi aktarımının yapılması, “mailing nedir?” sorusuna verilebilecek en temel cevaptır. Mailing’de mail listesine alınan kitlenin tamamına ya da bu kitlenin belirli bir kısmına gönderilmek… Devamını oku
Teknolojinin giderek geliştiği ve internet alışverişinin hızla yayıldığı günümüzde, dijital içerik pazarlaması oldukça önemli bir konu. Özellikle işletme ve marka sahibi olan kişilerin dijitalde yer alması, onlar için büyük bir avantaj. Nihai hedef olan satışların… Devamını oku
İçerik üretimi, yazım aşamasının öncesinden sonrasına kadar hazırlık gerektiren, konsantrasyon ve disiplinin bir arada olması gereken bir süreç. İçerik üretiminde yazım aşamasına başlamadan önce yapılması gerekenler, yazım aşamasının çok daha düzenli ve verimli gerçekleşmesine olanak… Devamını oku
Metinlerde görsel kullanımı, okuyucuların dikkatini yazıya daha fazla vermesinde önemli bir yer tutar. Görseller, metinle ilgili mini bilgiler sunan görüntüler olmalarının yanında okuyucunun da yazıyı daha keyifli okumasını sağlar. Görseller, SEO uyumlu içerik türlerinde de… Devamını oku
İçerik üretmek, metnin başından sonuna kadar birçok değişkene bağlı olarak şekillenir. Yaratıcı metinler, giriş, gelişme ve sonuç bölümlerinden oluşan, okuyucunun metni zihninde canlandırabilmesini sağlayan bir akışa sahip olmalıdır. Yaratıcı içerik yazarlığı içerik yazmak ile birlikte… Devamını oku
Dijital pazarlama firmaları için yılın son çeyreği son derece önemli. Çünkü bu çeyrekte hem geçmişe dönük eylemleri değerlendirilecek hem de sonraki sene nasıl bir yol haritasını çizileceğini belirlenir. Yılın son çeyreğinin önemli olmasının bir sebebi… Devamını oku
İçerik pazarlamada analiz ve ölçüm çok önemlidir. Bu sayede işletmenizin performansını görebilir, eksik olduğunuz noktalarda iyileştirmeler yapabilir ve daha etkili bir içerik stratejisi oluşturabilirsiniz. İçerik analizi, dijital pazarlamadaki başarınızı artırmanın anahtarıdır. İstediğiniz kadar içerik üretimi… Devamını oku
“İçerik yazarlığı nedir?” sorusu, içerik yazarlığı yapmak isteyen ya da bu konuyla ilgili bilgi almak isteyenlerin arama motorlarında sık sık arattığı sorulardan biri. Bir ürün ya da hizmetin tanıtımında kullanılan içeriklerin yazım süreçleri içerik yazarı… Devamını oku
Blog içerikleri, bir soruya yanıt, bir probleme çözüm ya da bir bilgi paylaşma gibi çeşitli amaçlara sahip ve kullanıcıyı yakalamayı hedefleyen içerik formatlarından biridir. Blog içerikleri genellikle moda, giyim, teknoloji, özel günler başta olmak üzere… Devamını oku