Kurumsal İçerik Üretimi & İçerik Pazarlama Blogu
Son yılların popüler meslek dallarından biri olan dijital içerik üreticiliği yazım alanında kendisine güvenen ve dijital tanıtım sektörüne ilgi duyan herkesin yapabileceği bir meslek dalı. Dijital içerik üretimine başlamak isteyen ancak kafasında soru işaretleri olan… Devamını oku
Slogan, bir markanın, bir ürünün veya bir hizmetin akılda kalıcı olmasını sağlayan en önemli unsurdur. Sloganlar, markayı ve ürünü temsil eden her bir tanıtım parçası içerisinde yer alabileceği için marka ile bütünleşir ve uzun süreler… Devamını oku
“Basın bülteni nedir?” sorusu bir haber, olay ya da bir bilgilendirme hakkında basın mecralarında verilen bilgilendirme metni olarak cevaplandırılabilir. Basın bülteni markaların ürünleri, hizmetleri ya da gerçekleştirdikleri bazı etkinliklerle ilgili detaylar vererek bilgilendirme amacı güder.… Devamını oku
E-ticaret sektörü, internetin kullanıcılarına sunduğu imkânların artmasıyla doğru orantılı olarak değerlenen ticaret türlerinden biridir. “E-ticaret sektörü nedir?” sorusu online web siteleri ya da mobil uygulamalar üzerinden gerçekleştirilen alım-satım faaliyetleri olarak cevaplandırılabilir. Çevrimiçi şekilde gerçekleştirilen ticaret… Devamını oku
İntihal, dijital içerik üretimi süreçlerinde de sık sık karşılaşılan problemler içerisinde yer alır. İnternet üzerinde bir konu ile ilgili hazırlanmış dijital içeriklerin birbirine benzediğini, hatta bazılarının aynı cümlelerden oluşmuş olduğunu görebilirsiniz. Bu durum, içeriklerden bir… Devamını oku
SEO uyumlu içeriklerin oluşturulabilmesi için anahtar kelime analizi yapılması gerekir. Anahtar kelime analizlerinin yapılabilmesi için en sık kullanılan tool’lardan biri keywordtool.io. Keywordtool.io ile, aranma hacmi yüksek ve kullanımı yaygın olan kelime ve kelime gruplarının araştırmaları… Devamını oku
İçerik türleri arasında blog içeriği, markaların doğrudan kullanıcılarına hitap edebildikleri bilgi oranı yüksek içeriklere verilen genel addır. Çeşitlenen içerikler arasında arama motorunda markanın sayfasını öne çıkarmak için her daim güncelliğini koruyan blog içerikleri, doğrudan markanın… Devamını oku
Dijital pazarlama, hemen her sektörde kullanılabilen pazarlama yöntemlerinden biri. Dijital pazarlama stratejileri içerisinde kullanılan pazarlama yöntemlerinden biri olan içerik yazımı süreci içerik yazarı tarafından gerçekleştirilen bir aşama. İçerik yazarları bilgi sahibi oldukları ya da hiç… Devamını oku
Dijital çağda markaların gelişimlerini organik şekilde sağlayabilmelerinin yolu içeriklerden geçiyor. Ürün ve hizmetleri kapsama alan içerikler, temel olarak markaları arama motorlarında öne çıkartıyor. Bu noktada markaların alanında uzmanlaşmış içerik yazarlarından destek alması gerekiyor. Gerekli donanıma… Devamını oku
İçerik editörü, içeriklerin yazardan teslim alınmasından sonra devreye girer ve yazıdaki eksiklikleri ya da eklenmesi gereken noktaları belirleyerek içeriğe son halinin verilmesini sağlar. İçerik editörlerinin bakacağı temel noktalar ise şu maddelerle özetlenebilir; Editörün bakacağı ilk… Devamını oku