Image

Blog

Kurumsal İçerik Üretimi & İçerik Pazarlama Blogu

Merak Uyandırıcı İçerik Girişleri Nasıl Yapılır?

Merak Uyandırıcı İçerik Girişleri Nasıl Yapılır?

Gelişmeye ve ilerlemeye devam eden teknolojinin insanlığa kazandırdığı en önemli kolaylıklardan birisi online siteler üzerinden pek çok işlemin yapılabilmesidir. Bilgi edinmek, randevu almak, alışveriş yapmak, çeşitli konularda kendini yetiştirmek isteyen bireyler internet sitelerinden faydalanarak yaşamlarına… Devamını oku

Hızlı İçerik Yazmak için 5 Tüyo

Hızlı İçerik Yazmak için 5 Tüyo

İçerik üretimi teknolojinin gelişmesi ve e-ticaretin yaygınlaşması neticesinde büyük bir önem kazanmıştır. Bu sebeple içerik oluşturmak meslek haline gelmiş, yazılı içerik üretim alanında uzmanlaşan kişilerle çalışılmaya başlanmıştır. Çünkü bir ürünün ya da hizmetin alelade tanıtılması… Devamını oku

Sıfırdan Blog Yapısı Nasıl Kurulur?

Sıfırdan Blog Yapısı Nasıl Kurulur?

Teknolojinin gelişmesiyle birlikte sanal ortamda geçirilen zaman artmaya başlamıştır. Başlarda herkesin erişim sağlayamadığı platformlar internetin yaygınlaşmaya başlamasıyla hemen herkesin uğrak noktası haline gelmiştir. İnternet sayesinde artık alışverişten eğitime, çalışma hayatından sosyalleşmeye, oyundan müziğe pek çok… Devamını oku

Arama Niyetine Göre İçerik Çeşitleri Nelerdir?

Arama Niyetine Göre İçerik Çeşitleri Nelerdir?

Search Intent ismiyle de bilinen kullanıcı arama niyeti, kullanıcıların arama motorları üzerinde gerçekleştirdikleri arama sorgularını ne için yaptıklarını nitelemek için kullanılan bir terimdir. Kullanıcı arama niyeti, kullanıcıların bir arama gerçekleştirdiklerinde sorularına hangi cevapları aradıklarına göre… Devamını oku

Dijital İçerik Üretiminde Başlık Seçimi Nasıl Olmalı?

Dijital İçerik Üretiminde Başlık Seçimi Nasıl Olmalı?

Başlıklar, bir metnin ne ile ilgili olduğunu kısaca özetler ve yazı ile ilgili okuyucuya bilgi sunar. Bu yüzden dijital içerik üretiminde başlık seçimi önemli bir yer tutar. İçeriğin türü, markanın yazardan ve ajanstan beklentileri, markanın… Devamını oku

Brief Nedir? Nasıl Okunur?

Brief Nedir? Nasıl Okunur?

“Brief nedir?” sorusu, içerik ajansının taleplerini barındıran ve yazarlara gerekli bilgilerin verildiği bir yönerge dosyası olarak cevaplandırılabilir. Brief dosyalarında belirtilen maddeler öncelikle markaların ajansa yönlendirdiği isteklerle şekillendirilir ve daha sonra ajans tarafından da yeniden düzenlenerek… Devamını oku

E-Posta Göndermenin Püf Noktaları Nelerdir?

E-Posta Göndermenin Püf Noktaları Nelerdir?

İş hayatının vazgeçilmez iletişim araçlarından birisi de şüphesiz e-postalardır. Mektup göndermenin dijital dünyaya adapte edilmiş versiyonu olarak da görülebilecek bu araç, hızlı ve pratik bir şekilde iletişim kurulmasına yardımcı olur.  Tıpkı mektuplarda olduğu gibi mail… Devamını oku

Verimli Çalışmanın Püf Noktaları Nelerdir?

Verimli Çalışmanın Püf Noktaları Nelerdir?

Günümüz dünyasının en büyük problemlerinden birisi de verimli çalışamamaktan geçer. Başarıda ve performansta düşüklüğe neden olan bu sorunun temel nedenleri çalışma düzeni, planlama gibi noktalarda oluşan eksikliklere dayanır. Dolayısıyla iş planına dahil olan gündelik, haftalık… Devamını oku

İçerik Yazarlığı Hakkında Merak Edilenler

İçerik Yazarlığı Hakkında Merak Edilenler

Dijital çağın gözde mesleklerinden biri olan içerik yazarlığı her geçen gün daha çok ilgi çekiyor. Freelance olarak da yapılabilen bir meslek olması içerik yazarlığının en çok tercih edilen iş kollarından biri haline gelmesini sağladı. İçerik… Devamını oku

İçerik Türleri Nelerdir?

İçerik Türleri Nelerdir?

Dijital içerik, dijital veri formuna sahip olan, yazılı, sesli, görüntülü ve interaktif bileşenlerden oluşan ve dijital mecralar üzerinde kullanımı sağlanan içerik çeşitlerine verilen isimdir. Dijital içerikler, markaların ulaşmayı hedefledikleri kitlelere ulaşarak ürün ve hizmetlerini daha… Devamını oku

Yeni yazılardan anında haberdar ol!

    Email adresiniz gizli kalacaktır.
    Arrow-up