Kurumsal İçerik Üretimi & İçerik Pazarlama Blogu
Sektör fark etmeksizin markaların temel amaçlarından birisi adım adım büyümektir. Küçük bir ekiple yola çıkmış olmak veya kendi sektöründe global konuma ulaşmış olmak bu amacı değiştirmez. Her daim önemini koruyan büyüme, dijitalleşmeyle birlikte çok daha… Devamını oku
Son dönemlerde ilgi odağı olan Metaverse, Türkçe düşünüldüğünde sanal evren anlamına gelir. Gerçek ve sanal dünyayı, bir bilim kurgu vizyonunda birleştirir. Bu sanal evren sayesinde insanlar farklı cihazlarla hareket edip sanal ortamda iletişim kurabilir. Metaverse’de… Devamını oku
Dijital dünyada daha geniş kitlelere hitap edebilmeniz için birtakım dinamiklere hâkim olmanız gerekir. Ürünleriniz veya hizmetleriniz her ne kadar kullanışlı, faydalı, nitelikli olsa da bunlar kullanıcılara ulaşmanız amacıyla tek başına yeterli olmaz. Amacınıza ulaşmanız için… Devamını oku
Hayatın birçok alanında değişimi ve farklılığı ifade eden yeni yıl; içerik alanında da birtakım yenilikleri beraberinde getiriyor. Yıla başlarken yeniliklerin bilincinde olarak strateji oluşturmanız yıl boyunca sizi bir adım öne çıkarabilir. Google her zamanki gibi… Devamını oku
Müşterinizin sitesindeki ya da uygulamasındaki metin, tasarım için en önemli noktalardan biridir. Özellikle e-ticaret sitesinde bu içerik; satışları değiştirmek, marka için tutarlı bir ses ve ton oluşturmak ve genel kullanıcı deneyimini geliştirmek için ciddi bir… Devamını oku
Blog yazmaya yeni başlıyorsanız müşteri tabanınızdan okurların ne tür soruları olduğuna bakmak oldukça önemli. Yazacağınız içerik, pazarlama stratejinizin bir parçasıysa satış temsilcinizden potansiyel müşterilerin ne tür sorular sorduğunu öğrenmek blog içerik oluşturma konusunda atacağınız ilk… Devamını oku
İçerik oluşturma, içerik üretimi ve genel içerik pazarlama süreçleri bazen oldukça zor ve karışık bir hal alabilmektedir. Bu gibi durumlar ile karşı karşıya kalındığı zaman ise yapılması gereken en doğru hareket, içerik stratejinizi yeni baştan… Devamını oku
Kullanıcı Deneyimi Yazımı (UX writing), kullanıcıya yol gösteren net, anlaşılır ve kısa açıklamalardır. UX tanımı "User Experience" kelime grubundan geliyor. UX writing kavramı ve gelişimi dünya çapında 1990 yıllarına kadar uzanıyor. Sebebi ise bu yıllarda… Devamını oku
Makale yazım sürecinde dikkat edilmesi ve baz alınması gereken çeşitli kriterler mevcut. Belli bir konu hakkında fikir ve sav beyan edilmesi bir kenara, bu tutumun objektif bir tarafta olması şart. Makale oluşturma aşamaları, dikkat edilmesi… Devamını oku
2020 yılının arama trendleri tüm dünya genelinde Google tarafından açıklandı. Küresel bazda Google’ın en popüler sorgusu ise “Coronavirus” oldu. Tüm dünya yeni tanıştığı bu hastalığı, tehlikeli bir salgın olarak kabul etme konusunda oldukça büyük bir… Devamını oku