E-ticaret sektörü, internetin kullanıcılarına sunduğu imkânların artmasıyla doğru orantılı olarak değerlenen ticaret türlerinden biridir. “E-ticaret sektörü nedir?” sorusu online web siteleri ya da mobil uygulamalar üzerinden gerçekleştirilen alım-satım faaliyetleri olarak cevaplandırılabilir. Çevrimiçi şekilde gerçekleştirilen ticaret faaliyetleri kişilerin alış-veriş ihtiyaçları için ekstra zaman harcamalarına gerek kalmadan istedikleri ürün ve hizmete daha kolay ve hızlı bir şekilde ulaşmasını sağlar.
E- ticaret markaları, oluşum ve gelişim aşamalarında marka ismini büyütecek ve kendilerini sektörlerinde ilerletebilecek stratejileri merak edebilir. Markalar, kendilerini geliştirebilecekleri dijital tanıtım ile ilgili bilgileri ise içerik ajanları aracılığıyla öğrenebilir. Bu yazımızda, e-ticaret markalarının ajansıma yönlendirdiği sorular içerisinden en çok sorulan 6 soruyu sizler için derledik.
E-Ticaret’e Başlamak için Neler Yapılmalıdır?
E-ticaret şirketleri Türkiye ve dünyada teknolojinin ve internet kullanımının artmasıyla önemli bir yer kazanmıştır. E-ticaret alanında başarının temelinde iyi bir sarış stratejisi yatar. Online satış aşamasından önce hangi e-ticaret ürünleri üzerinde satış yapacağınızı belirlemeli ve satış stratejilerinizi de bunun üzerine gerçekleştirmelisiniz. Hitap edilen kitleye göre oluşturulan modellerle satış rakamlarınızın hızlı bir şekilde yükselmesini sağlayabilirsiniz. Sonraki adımda mağazanızın ismine karar vermeli ve bu isme sahip bir alan adı almalısınız. Mağaza ismi potansiyel müşterileri çekecek ve akılda kalacak bir isim olursa satış grafiğinizi daha hızlı yükseltebilirsiniz. Söylenmesi ve yazılması kolay isimler size avantaj sağlar.
Markanız için temel hedefleri belirleyip gerçekleştirdikten sonra bir dijital içerik ajansı ile iletişime geçmeli ve satış stratejilerinizi uzman kadrolar yardımıyla belirlemelisiniz. Dijital içerik ajansları gelişen internet dünyasının trendlerini takip eder, böylece bu alan için ekstra zaman harcamazsınız ve alanında uzman kişiler sayesinde markanızın daha hızlı büyümesini sağlayabilirsiniz.
Lugat İçerik Ajansı ile E-Ticaret’in Merak Edilenleri
- Hangi türlerde içerik üretiyorsunuz?: Lugat İçerik Ajansı, SEO uyumlu yazılı içeriklerin üretimini gerçekleştirmektedir. Kategori içerikleri, ürün içerikleri, blog içerikleri, slogan metinleri ve UX Writing desteği gibi hizmetlerle e-ticaret markalarının web sitelerinde yer vereceği tüm metinler için destek sağlar
- Farklı türde içerikler talep edebilir miyim?: Ajansın hizmet verdiği içerik türlerinden ister birini isterseniz de birden fazlasını web sitenizde kullanmak üzere talep etmeniz mümkün.
- Başlık, anahtar kelime desteği veriyor musunuz?: Lugat İçerik Ajansı, e-ticaret şirketleri için başlık ve anahtar kelime desteği sağlar. Başlık destekleri hem şirketlerin beklentilerine hem de sektörel gelişimlere odaklanılarak önerilir. Anahtar kelime desteğinde ise merkez bir anahtar kelimenin yanında markayı Google ve diğer arama motorlarında üst sıralara taşıyacak anahtar kelimelere öncelik verilerek belirli yönlendirmelerde bulunulabilir.
- Benim içeriğimi kim yazıyor?: İçerikleriniz, Lugat İçerik Ajansı bünyesinde bulunan, belirli sınav ve değerlendirmelerden geçmiş olan profesyonel yazar kadrosu tarafından yazılır. Yazarlar, sizlerin ajansa ilettiğiniz temel talepleri merkeze alarak, ajansın sunduğu brief’ler eşliğinde içeriklerini oluştururlar.
- İçeriğimi kim kontrol ediyor?: Yazar tarafından hazırlanan içerikleriniz, yine belirli değerlendirmeler ile Lugat İçerik Ajansı bünyesine katılan editör ekibi değerlendirir. İçeriklerin yazardan dönüşünden sonra içerik editörlere yönlendirilir ve editörler gerekli düzenlemeleri yaptıktan sonra içerik size ulaşmaya hazır hale gelir.
- Süreç nasıl işliyor?: Markaların, ajansla iletişime geçmesinden sonra ajans ve marka arasında gerekli görüşmeler gerçekleştirilir ve bu görüşmeler sonrasında markaların hangi türde, nasıl içerikler istediği belirlenir. Markanın onayıyla, hangi formatta ve hangi anahtar kelimelerle içeriğin üretileceği belirlenir ve ajansın sunduğu briefler ile birlikte içerik yazara yönlendirilir. Yazar tarafından yazım süreci tamamlanan içerikler editöre yönlendirilir ve editörün kontrolünden geçen içerik markaya yönlendirilir.
Lugat İçerik Ajansı’ndan nasıl hizmet alırım?
Lugat İçerik Ajansı’ndan hizmet almak için lugat.com.tr adresi üzerinden marka başvurunuzu gerçekleştirebilirsiniz. Lugat İçerik Ajansı, yalnızca içerik yazım sürecinde değil, içeriğinizi nasıl değerlendirebileceğini konusunda da markanıza destek sağlar. Türkiye’deki en iyi e-ticaret siteleri gibi siz de Lugat İçerik Ajansı’nın tecrübeli kadrosuyla markanızı dijital sektörde daha fazla geliştirebilirsiniz.
Bir cevap yazın