Image

Blog

Kurumsal İçerik Üretimi & İçerik Pazarlama Blogu

içerik yazmak

İçerik Yazarken En Sık Yapılan 5 Hata

İçerik yazmak nedir sorusuna kısaca markalar için arama motoruna uygun biçimde özgün ve kurallara uygun yazılar hazırlamaktır cevabı verilebilir. Markaların stratejisine uygun içeriği elde etme serüveninde başarılı içeriğin anahtarı olarak, içerik yazarı ön plana çıkar.… Devamını oku

ürün içeriği

Ürün İçerikleri Oluştururken Dikkat Edilmesi Gerekenler Nelerdir?

Dijitalleşmenin sektörlerde kendini belli ettiği içinde bulunduğumuz çağ itibarıyla markaların dijital dünyada var olabilmesi için sitelerinde içeriğe odaklanması son derece önemlidir. Ürün ve hizmetlerin arama motorunda öne çıkarmak amacıyla çeşitli içerik türlerini yazarlardan talep edilir.… Devamını oku

içerik pazarlama sözlüğü

İçerik Pazarlama Sözlüğü: Dağıtım/Promosyon Odaklı Terimler Nelerdir?

İçerik pazarlaması yapan biri olarak bilmeniz gerekenler arasında dağıtım odaklı terimler de yer alıyor. İçerik pazarlamasında dağıtım süreci, içeriklerin kullanıcılara ulaşmasındaki ilk adımlardandır diyebiliriz. Bu yazımızda dağıtım süreci ve promosyon odaklı içerik pazarlaması terimlerini sizler… Devamını oku

içerik pazarlama

İçerik Pazarlama Sözlüğü: İçerik Oluşturma Odaklı Terimler Nelerdir?

İçerik pazarlama konusu, dijital dünyada yer alan tüm markalar için oldukça önemlidir. Bu alanda pek çok terim vardır ve bunların ne anlama geldiğinin bilinmesi içerik pazarlama, içerik oluşturma ve hedef kitleye hitap etme açısından büyük… Devamını oku

mailing

Mailing Metinlerinin Markalara Sunduğu Katkılar Nelerdir?

Kullanıcılar satış sürecinde, sitenizin trafiğinde belirleyici rol oynayıp markanızın gelişimine katkıda bulunur. Küçük ya da global bir marka olmanız fark etmeksizin gelişime her daim açık olacağınızdan, sizin için ilerlemenin anahtarı rolünü üstlenebilirler. Onların bu rolünü… Devamını oku

2022 dijital trendler

2022 Dijital “Trendleri” Açıklıyoruz!

Teknolojinin gelişmesiyle birlikte dijitalleşme de giderek artıyor. Dijital pazarlama da iş geliştirme stratejilerinin en başında yer alıyor. Özellikle küresel çapta yaşanan pandeminin de etkisiyle dijitalleşmenin ne kadar önemli olduğu net bir şekilde görüldü. Hatta artık… Devamını oku

içerik stratejisi

İçerik Pazarlama Sözlüğü: Strateji Odaklı Terimler Nelerdir?

Etkili bir pazarlama stratejisi için temel kavramları bilmek gerekir. Temel kavramları bilmeniz karar verme sürecinizin daha hızlı olmasını sağlar. Bu serinin ilk yazısında içerik pazarlama stratejileri için önemli terimlerden bazılarını bulabilirsiniz. Bu terimler, ekibinizin güçlü… Devamını oku

içerik yazarı

Hiç Bilmediğiniz Bir Konu Hakkında Nasıl İçerik Yazarsınız?

İçerik yazarlığı dijitalleşmeyle birlikte öne çıkan, her geçen gün önemi artan bir meslek konumunda. Bu meslek sektörlere dayalı, geniş konu yelpazesine uygun olarak içerik ortaya çıkarabilme becerisine dayanır. İçerik ajansınız, markalarla aranızda bağlantı kurarak farklı… Devamını oku

içerik pazarlama

İçerik Pazarlaması Nedir?

Belirlenen hedef kitleye ulaşabilmek ve ilgisi çekebilmek için tutarlı ve ilgili içerikler oluşturup dağıtmasına dayanan stratejiye içerik pazarlaması denir. İçerik pazarlarken hedefiniz daha çok müşterilere yardımcı olmak ve sorunlarını çözmek olmalıdır. Ürün veya hizmetlerinizi tanıtmak… Devamını oku

evden çalışma

Evden Çalışırken Motivasyonunuzu Artırmanıza Yardımcı 5 Öneri

Tüm dünyada etkisini gösteren Covid-19 salgınından dolayı evde çalışmak oldukça yaygın hale geldi. Pandemi döneminde işlerin devamlılığı için pek çok sektör evden çalışarak devamlılığı sağladı. Ofis ile ev, çalışan motivasyonu açısından farklı özelliklere sahip. Home… Devamını oku

Yeni yazılardan anında haberdar ol!

    Email adresiniz gizli kalacaktır.
    Arrow-up