Image

Blog

Kurumsal İçerik Üretimi & İçerik Pazarlama Blogu

Hakkımızda Sayfası Nasıl Yazılır?

Hakkımızda Sayfası Nasıl Yazılır?

Teknoloji her geçen gün gelişmekte ve ilerleyişini sürdürmektedir. Bu süreç dijitalleşmeyi de beraberinde getirmiş, bireylerin yaşam kalitesini artırmayı hedeflemiştir. Artık bireyler bulundukları ortamda alışveriş yapmaya, eğitim almaya, eğlenmeye, bilgi edinmeye ve kendilerini geliştirmeye başlamışlardır. İnternetin… Devamını oku

Markanız Neden Bir Vikipedi Sayfasına Sahip Olmalı?

Markanız Neden Bir Vikipedi Sayfasına Sahip Olmalı?

Teknolojik gelişmeler markaların büyümesi için her geçen gün daha fazla imkân sunarak rekabeti artırır. Hızlı tüketim çağında insanlar satın almak istedikleri ürüne ya da hizmete olduğu gibi bilgiye de süratle ulaşmak ister. Dolayısıyla gerek alışverişte… Devamını oku

Takı Sektöründe İçerik Pazarlaması Nasıl Yapılır?

Takı Sektöründe İçerik Pazarlaması Nasıl Yapılır?

İnsanlar teknolojinin gelişmesiyle birlikte alışverişlerini sanal ortamlardan yapmayı tercih eder hale gelmişlerdir. Online platformlar üzerinden inceleme yapmak ve satın alım gerçekleştirmek gerek zamandan gerek ekonomik açıdan ve gerekse enerjiden büyük bir tasarruf yapmayı mümkün kılar.… Devamını oku

Bir İçeriğin Performansı Nasıl Ölçülür?

Bir İçeriğin Performansı Nasıl Ölçülür?

Dijitalleşen dünyada içerik pazarlaması yapmak artık zaruri hale gelmiş durumdadır. Çünkü insanların büyük bir kısmı günlük yaşamının çoğunu sanal mecralarda geçirmektedir. Eğlence, eğitim, iş, alışveriş, bilgilenme gibi amaçlarla her gün onlarca platformda ve sitede vakit… Devamını oku

Bullet Point (Maddeli Anlatım) Nedir?

Bullet Point (Maddeli Anlatım) Nedir?

Dijitalleşmeyle birlikte artık bireyler gündelik yaşamlarının büyük bir kısmını sanal platformlarda geçirmeye başlamışlardır. Sosyalleşmek, eğitim almak, iş hayatına atılmak, bilgilenmek, eğlenmek, alışveriş yapmak ve yeni hobiler edinmek için tercih edilen dijital ortamlar doğal olarak içerik… Devamını oku

İçerik Audit (Content Audit) Nedir?

İçerik Audit (Content Audit) Nedir?

Hız ve teknoloji çağı dijitalleşmeyi de beraberinde getirmiştir. Bireylerin yaşamını çok daha kaliteli ve kolay hale getiren dijitalleşme, bulunulan ortamdan istenen bilgiye erişmeyi mümkün kılması dolayısıyla büyük bir avantaj sunar. Eğitim, iş, hobi, eğlence, alışveriş,… Devamını oku

Editörler için İçerik Düzenleme ve Redaksiyon

Editörler için İçerik Düzenleme ve Redaksiyon

İçerik düzenleme ve redaksiyon süreci, yazılı içeriğin kalitesini artırarak hedef kitlenin dikkatini çekmek ve marka imajını güçlendirmek için kritik öneme sahiptir. Bu kapsamlı kılavuz, içerik düzenleme ve redaksiyonun temel adımlarını detaylı bir şekilde ele alacak.… Devamını oku

İçerik Pazarlamasını Güçlendirmenin Yolları

İçerik Pazarlamasını Güçlendirmenin Yolları Neler?

İçerik pazarlaması, markaların hedef kitleleriyle etkileşime geçmesinin, değer sunmasının ve uzun vadede müşteri sadakati oluşturmasının önemli bir yoludur. Ancak, pek çok içerik pazarlama stratejisi, farkında olunmayan boşluklar ve eksiklikler içerebilir. Bu yazıda, içerik pazarlama stratejinizi… Devamını oku

İçerik Yönetim Sistemi Üzerinden Entegrasyon Nasıl Yapılır?

İçerik Yönetim Sistemi Üzerinden Entegrasyon Nasıl Yapılır?

Markalar büyümek ve daha tanınır hale gelmek için sanal ortamda da satış yapmaya başlamıştır. Bu da içerik üretiminin ihtiyaç haline gelmesini sağlamıştır. Kelimelerin gücünden faydalanmak ve potansiyel müşteri kazanmak isteyen şirketler web sitelerinde yer alması… Devamını oku

İçerik Yazarları için Portfolyo Nasıl Hazırlanır?

İçerik Yazarları için Portfolyo Nasıl Hazırlanır?

İçerik pazarlama alanında profesyonellerle çalışmak esastır. Bunun için alanında uzmanlaşmış içerik yazarlarıyla çalışmak istenen sonucu almak için elzemdir. İçerik yazarlığı yapmak hem keyif verici hem de emek isteyen süreçleri kapsar. Üretkenlik, disiplin ve sorumluluk bilinci… Devamını oku

Yeni yazılardan anında haberdar ol!

    Email adresiniz gizli kalacaktır.
    Arrow-up