Image

Blog

Kurumsal İçerik Üretimi & İçerik Pazarlama Blogu

blogunuzu nasıl okutursunuz

İnsanlara Blog Yazısını Nasıl Okutursunuz?

Blog yazmaya yeni başlıyorsanız müşteri tabanınızdan okurların ne tür soruları olduğuna bakmak oldukça önemli. Yazacağınız içerik, pazarlama stratejinizin bir parçasıysa satış temsilcinizden potansiyel müşterilerin ne tür sorular sorduğunu öğrenmek blog içerik oluşturma konusunda atacağınız ilk… Devamını oku

içerik optimizasyonu

10 Adımda İçerik Optimizasyonu Nasıl Yapılır?

İçerik oluşturma, içerik üretimi ve genel içerik pazarlama süreçleri bazen oldukça zor ve karışık bir hal alabilmektedir. Bu gibi durumlar ile karşı karşıya kalındığı zaman ise yapılması gereken en doğru hareket, içerik stratejinizi yeni baştan… Devamını oku

ux writing nedir

UX Writing Nedir? Nasıl UX Yazarı Olunur?

Kullanıcı Deneyimi Yazımı (UX writing), kullanıcıya yol gösteren net, anlaşılır ve kısa açıklamalardır. UX tanımı "User Experience" kelime grubundan geliyor. UX writing kavramı ve gelişimi dünya çapında 1990 yıllarına kadar uzanıyor. Sebebi ise bu yıllarda… Devamını oku

makale nasıl yazılır

Makale Nasıl Yazılır?

Makale yazım sürecinde dikkat edilmesi ve baz alınması gereken çeşitli kriterler mevcut. Belli bir konu hakkında fikir ve sav beyan edilmesi bir kenara, bu tutumun objektif bir tarafta olması şart. Makale oluşturma aşamaları, dikkat edilmesi… Devamını oku

2020 google arama trendleri

2020 Google Arama Trendleri [Çok Şaşıracaksınız]

2020 yılının arama trendleri tüm dünya genelinde Google tarafından açıklandı. Küresel bazda Google’ın en popüler sorgusu ise “Coronavirus” oldu. Tüm dünya yeni tanıştığı bu hastalığı, tehlikeli bir salgın olarak kabul etme konusunda oldukça büyük bir… Devamını oku

2021 İçerik Stratejinizi Neye Göre Belirlemelisiniz?

Yeni bir yıla adım atarken, elinizde mutlaka o yıl içerisinde ilerleyeceğiniz genel bir strateji bulundurmalısınız. Strateji ve çalışmalarınızın üzerine katmak, günceli yakalamak ve emin adımlarla ilerlemek için birtakım ana noktalara dikkat etmek gerekiyor. 2020 stratejiniz… Devamını oku

yıllık içerik planlama

Yılın Son Çeyreğinde İçerik Bütçenizi Nasıl Kullanmalısınız?

Yılın son çeyreği her zaman sayılarla uğraşılarak geçmektedir. Şirketler, bütün bir sene boyunca harcadıkları giderleri ve elde ettikleri gelirleri yılın son çeyreğinde hesaplamaya başlamaktadır. Her bir marka yıl boyunca hedeflerine ulaşmak amacıyla birçok alana bütçe… Devamını oku

doğru anahtar kelime seçimi

7 Adımda Doğru Anahtar Kelime Seçimi Nasıl Yapılır?

Anahtar kelime, içerik yazımında kritik bir rol oynamaktadır. Öyle ki, yazılarda kullanılan anahtar kelimelerin doğru bir şekilde seçilmesi de büyük önem arz etmektedir. Doğru anahtar kelime seçimi hizmetinize veya ürününüze ihtiyacı olan müşterilerin sizi daha… Devamını oku

içerik stratejisi lugat ajans

İçerik Stratejiniz Neden Bir Ajans Tarafından Yönetilmeli?

Başlangıç noktasından bir içerik operasyonu oluşturmak titiz ve dikkatli bir şekilde izlenmesi gereken bir yoldur. Bir içerik operasyonu oluştururken dikkat edilmesi gereken birtakım noktalar bulunmaktadır. Bu amaçla, planlı bir şekilde çalışan, işinde uzmanlaşmış bir konumda… Devamını oku

kaliteli içerik

Markalar Neden İçeriğe İhtiyaç Duyarlar?

Günümüzde pazarlama ve reklamın markalar için önemli bir yeri vardır. İnternette yerlerini alan markalar, gün geçtikçe daha fazla müşteriye hitap etme ve internet sitelerine daha fazla giriş-çıkış sağlamak amacıyla çeşitli yollarda ilerlemektedir. İçerik, bu yollardan… Devamını oku

Yeni yazılardan anında haberdar ol!

    Email adresiniz gizli kalacaktır.
    Arrow-up